Известие

Collapse
No announcement yet.

Подмяна на въздуховодите 2.4 140 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подмяна на въздуховодите 2.4 140 к.с.

    Имам следната питанка към тези които са влизали вече във "филма" - поради сцепен горен маркуч на турбото и бандажиран вече гофраж на всмукателя на турбото поради стареене заслужава ли си да се ръся за алуминиеви тръби, колена и силиконови маркучи и да ги сменя навсякъде включително и на кулера долу освен около турбината студената част? И ако си заслужава някой запознат да бъде така добър да изброи необходимите размери кривки фита и т.н. Че са бая неща за поръчване а не са малко размери (Тва всичкото покрай смяна на касетката на турбото GT2256Vче хвърля масълце в кулера горкото). Ще съм изключително благодарен за помощта , даже и ще почерпя

  • #2
    Първоначално публикувано от Seicento Sporting Abarth Покажи съобщение
    Имам следната питанка към тези които са влизали вече във "филма" - поради сцепен горен маркуч на турбото и бандажиран вече гофраж на всмукателя на турбото поради стареене заслужава ли си да се ръся за алуминиеви тръби, колена и силиконови маркучи и да ги сменя навсякъде включително и на кулера долу освен около турбината студената част? И ако си заслужава някой запознат да бъде така добър да изброи необходимите размери кривки фита и т.н. Че са бая неща за поръчване а не са малко размери (Тва всичкото покрай смяна на касетката на турбото GT2256Vче хвърля масълце в кулера горкото). Ще съм изключително благодарен за помощта , даже и ще почерпя
    Ако ще сменяш кулера и засилваш колата сериозно си заслужава, иначе е безмислица.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Задължително ще има и засилване с чип! Интересува ме кое с какви размери и дължини и Ф-та да поръчвам, както и кулера - от къде как , размер , дебит и т.н.
      Last edited by Seicento Sporting Abarth; d.m.y г., 23:44.

      Comment


      • #4
        Егаси - 200 преглеждания и нито капка информация относно размерите! Явно ще се правя на откривател тепърва.

        Comment


        • #5
          Колега,дросела е ф55,турбо 50 кулер ф55 по-спомен.
          Маркучи външен д-ф63 вътрешен 57мм.
          За целта на мен ми стигнаха 3колена на 90градуса
          и 100см неръждаема тръба с дебелина на стената 2мм ф63,
          около 10тина електрода и гимнастика рязане заварки и така.
          4 колена най добре редуциращи но ако няма стават и от твоя маркуч,
          4 здрави скоби и те това е.
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #6
            Огромно благодаря колега, имаш почерпка от мене!

            Comment


            • #7
              Поръчах направо кит от екстрийм тунинг - до седмица казаха че ще е готов. Ще гледам и турбината да оправим докато дойде тръболяка.

              Comment


              • #8
                Огромно благодаря на Иво Pininfarina за жеста който направи днес

                Comment


                • #9
                  Турбото е монтирано, има и заглаждане и изправяне на чело на колекторите, турбо пътеките за съжаление в понеделник........2 дена забадяне заради някакво силиконово коляно.
                  Поне Иво успя да ме зарадва много с нов интейк за турбото. Дано само не му пречи колата много, че заради едни турбо пътища отиде 2 дена отгоре чакане
                  Last edited by Seicento Sporting Abarth; d.m.y г., 09:27.

                  Comment


                  • #10
                    кулера челен ли ще е?
                    Let those Germans dream on about Alfa Romeo

                    Comment


                    • #11
                      Ся ако я напрайш и радиоуправляема....за неделя да е готова!
                      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 18:26.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        То на мен малко ми трябва нали знаеш Мите
                        И без тва сглобявам още един камион в нас за един колега от София, колко му е да се нахвърля и върху бамбината.

                        Comment


                        • #13
                          Ти предсавяш ли си излизаш от мола с жена си, големата работа отива да докара мерца, а ти вадиш жисиема и алфата идва без шофер че и врата се отваря.Баси гъзарията.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Айдеееее малко остана - утре вече трябва да съм на шосетоооо

                            Comment


                            • #15
                              за голямо съжаление на всички кита от екстрийм не пасна изобщо. Оказа се че е за CF2 моторите (136 кончета)
                              От Екстрийм се оказа голям пич момчето - кита пътува обратно и ще ми възстановят парите - не посмяхме да преправяме нищо. За сега заложихме на оригинален горен маркуч нов. Като ми минат нервите мога да се пробвам пак на лято.
                              Тъкмо ще мине гаранцията на ремонта на турбото.....

                              Comment

                              Working...
                              X